[ LUGOS ] Povezava na internet - WTF ?!

Andraz Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Tor Jan 11 21:00:07 CET 2000

Tilen Kranjc wrote:

> Ce mislim pravilno je kriv modem. Ce jaz nekaj casa ne uporabljam modema v
> winsih, mi napise, da se modem ne odziva. To se mi zgodi vedno kadar ne
> uporabljam modema. Ce pravilno sklepam sem potem nabavil modem za en
> qrc. Logicno bi bilo, da bi bili z modemom isti problemi v linuxu, ker ima
> operacijski sistem bolj malo opraviti z odzivanjem hardvera. Pri meni
> resim problem z ponovnim zagonom. Mogoce bi bilo pametno probati s
> sosedovim modemom.

Ja bo rekel .. ni kriv modem. V linuxu ga uporabljam ze slaba 3 leta in se nikoli
nisem imel kaksnih koli problemov. Poleg tega so na sistemu NTji .. tudi ta modem
lepo dela. Ta zadeva se je zacela cudno vesti od kar sem vse skupaj prikljupil na
drug PC - PIII ?! Tako, da ce je kar koli narobe je to ta nova kutija ali pa njeni
porti ..

pozdrav,
 Andraz alias NTFS|007

Dodatne informacije o seznamu Starilist