[ LUGOS ] Povezava na internet - WTF ?!

Tilen Kranjc Tilen.Kranjc na guest.arnes.si
Tor Jan 11 20:29:39 CET 2000

Se enkrat ...

Ce mislim pravilno je kriv modem. Ce jaz nekaj casa ne uporabljam modema v
winsih, mi napise, da se modem ne odziva. To se mi zgodi vedno kadar ne
uporabljam modema. Ce pravilno sklepam sem potem nabavil modem za en
qrc. Logicno bi bilo, da bi bili z modemom isti problemi v linuxu, ker ima
operacijski sistem bolj malo opraviti z odzivanjem hardvera. Pri meni
resim problem z ponovnim zagonom. Mogoce bi bilo pametno probati s
sosedovim modemom.

lp, tilko

	       Tilko alias Tilen Kranjc, student of GimVic
		         tel.No.: +386 61 744 073
	    GSM: 041 889 133; email:tilen.kranjc na guest.arnes.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist