[ LUGOS ] VmWare

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Jan 19 08:37:48 CET 2000

> Meni teče na P200MMX 64MB pa kaj, zadeve ne nucam in je ne poganjam, če bi
> jo pa nucal bi jo pa tudi poganjal pa naj teče še tako počasi. Saj včasih
> smo vse kar sedaj počnemo na Pentiumih VII 43857MHz, počeli na 286 ali
> 386-kah pa se je ravno tako vse naredilo in računaj da so bile zadeve
> tudi do 100 in večkrat počasnejše...
>
> Sicer pa saj ti na njihovi strani vse piše, kakšne so zahteve in kaj
> priporočajo...

Jaz bi samo to rekel, da vseeno moras preizkusiti, ce to, kar hoces pod
vmwarom laufati, dela dovolj dobro. Jaz sem probal na PIII/450 128MB rama
zaganjati Visual Caffe, ki sam po sebi rabi 128 mega in je delalo slabo.
Prepocasi.

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist