[ LUGOS ] VmWare

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Tor Jan 18 18:05:23 CET 2000

Yo!

On Tue, 18 Jan 2000, Domen Semolic wrote:

> vem da je blo ze nekaj govora o tem, ampak se mi ne da brskat po
> arhivih...itak.
>
> Rad bi samo mal mnenj,
> koko kermu laufa, pa ce bi men dobr laufal(PIII500 128MB)???

Daj, lepo te prosim! Instaliraj, poizkusi, če ne bo v redu purgaj. To je
stvar ene ure v soboto ko bo deževalo...

Meni teče na P200MMX 64MB pa kaj, zadeve ne nucam in je ne poganjam, če bi
jo pa nucal bi jo pa tudi poganjal pa naj teče še tako počasi. Saj včasih
smo vse kar sedaj počnemo na Pentiumih VII 43857MHz, počeli na 286 ali
386-kah pa se je ravno tako vse naredilo in računaj da so bile zadeve
tudi do 100 in večkrat počasnejše...

Sicer pa saj ti na njihovi strani vse piše, kakšne so zahteve in kaj
priporočajo...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist