[ LUGOS ] Problem z diski

Marjan Potrc mapotrc na insert.si
Sre Jan 26 06:11:29 CET 2000

> Aja, diski so na ATA-66 kontrolerju.

ATA66 je precej drugačen, kot je ATA33, no vsak ATA66 disk lahko dela kot
ATA33, vendar precej izgubiš.

Kot sem sam ugotovil, da izkoristiš novosti ATA66, moraš imeti za diske
gonilnike proizvajalke matične plošče, za vsak operacijski sistem. Sam imam
Abit BE6 ploščo, na katero lahko obesim štiri ATA33 naprave in še štiri
ATA66, saj imam možnost priklopa štirih kablov. Sistemi, s katerimi sem se
igral, so vsi spoznali ATA66 disk (moj je IBM 9,1 GB DJNA 370910) kot 'SCSI'
diske, saj se obesijo na IRQ11, kamor se tudi AHA 2940U. SCSI krmilnika zato
nimam v tem računalniku.

Tako sedaj nalagam Linux Corel (prej Chip Debiana) z ATA33 in Windowsa z
ATA66 preko nastavitev v BIOSu, diska se med seboj nikoli ne 'vidita'.

Dodatne informacije o seznamu Starilist