[ LUGOS ] Problem z diski

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sre Jan 26 00:34:21 CET 2000

On Tue, Jan 25, 2000 at 09:54:30PM +0100, David Bowman wrote:

> In kje je problem? Install od Linuxa ne najde diskov - ampak nobenega
> ( Lepo najde CD-RW, DVD (kar sem bil globoko presenecen), ko pa pride cas

Niti ne....sej je to navaden atapi device. Linux ma samo probleme s
kaksnimi posebnimi dvd filesystemi (beri: jih ne zna brat).

> zapisa na disk (oziroma particioniranja) pa se vse skupaj usuje. Razlog? "No
> Hard Disk Drives Present" - oz. nekaj podobnega.
> Aja, diski so na ATA-66 kontroleju.

To je tisto, kar te muci ;-]

> Torej, prosim, razsvetlite me. A je mozno, da je masina "prenova"? To, da ma
> Linux na WinTel masini problem bi se nekako razumel... ampak... da pa Win2k
> ne delajo? AEIII? :)

Priklopi diske na ata-33 kontroler, ce mores, oz. ce ga imas. Potem, ko
je vse instalirano, skompajlaj kernel s patchi za ata-66
(ftp.*.kernel.org/pub/linux/kernel/people/hedrick/ ali nekaj takega),
potem prestavis nazaj na ata-66 in dela.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Women, in general, are not attracted to art at all, nor knowledge, and
not at all to genius.    --Rousseau

Dodatne informacije o seznamu Starilist