[ LUGOS ] who & last

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pet Jan 7 11:00:47 CET 2000

Yo!

On Fri, 7 Jan 2000, Boris Benko wrote:

> Ves kaj? Take in podobne misli lepo prosim, obdrzi zase. Kaj mene briga, kaj bos ti
> pocel, vendar ce to poves javno, potem bi te vsak posten drzavljan moral prijaviti
> policajem. Jaz te ne bom, ampak ce bos res kaj pocel, potem s tem *OBREMENIS TUDI
> MENE* in vse ostale, ki so to slisali preko e-maila (pa nihce ni nic rekel
> policajem).
>
> Tako da... Samo ne mailaj take stvari, pa bo OK. Kaj bos pa pocel, je pa tvoj
> problem.

Ce te ne briga, potem preskoci moj mail oziroma ta odstavek. Ti me kar
prijavi policiji (se sploh ne sekiram), samo bedak bos pa ti izpadel ne
jaz. Ce sem te pa res tako *OBREMENIL* ze s tem da sem to javno povedal,
se ti pa iskreno opravicujem...

Ves vcasih je pa pametno, ce kaj takega javno poves in se potem ljudje
malo zamislijo (recimo v banki s slabo zascito) in grejo takoj gledat loge
in pobirat latest security patche (drugace bi pa se naprej spali zimsko
spanje)...

Vidim, da se sploh nisi vprasal zakaj sem to povedal. Ce bi se vprasal, bi
dobil 3 odgovore in sploh ti nebi bilo tezko izlocit tapravega...

Ti pa ze v naprej povem, da kar bom mislil bom tudi povedal in to javno ce
bo treba in tega mi ti sploh ne bos mogel prepreciti. Ne vem no, ce si kaj
pravnika lahko prides do zakljucka da se je smotrno v primer poglabljat,
ce obstaja (utemeljen) sum da sem ali pa bom storil kaznivo dejanje,
podlaga za to pa moj mail sigurno ni...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist