[ LUGOS ] who & last

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Jan 7 08:16:07 CET 2000

> ne vem zakaj bi to pocel... dobro ne recem za banko :) to bi tut jaz
> pohekal, ce bi bila slabo zascitena :)

Ves kaj? Take in podobne misli lepo prosim, obdrzi zase. Kaj mene briga, kaj bos ti
pocel, vendar ce to poves javno, potem bi te vsak posten drzavljan moral prijaviti
policajem. Jaz te ne bom, ampak ce bos res kaj pocel, potem s tem *OBREMENIS TUDI
MENE* in vse ostale, ki so to slisali preko e-maila (pa nihce ni nic rekel
policajem).

Tako da... Samo ne mailaj take stvari, pa bo OK. Kaj bos pa pocel, je pa tvoj
problem.

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist