[ LUGOS ] Problem z diski

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Tor Jan 25 23:32:35 CET 2000

On Tue, 25 Jan 2000, David Bowman wrote:

> Windows 2000 - same shit, diffrent OS. "Please insert drivers for your HDD
> drives" - erm.. KWA? Od kdaj se pa Winsi ukvarjajo z hardware-level nadzorom
> nad diski? HUH?

> (Pizda, ful zvenim k pek... Noja, sicer pa... kam so sle moje zemlje?)

Tole je en se bolj pekovski odgovor ampak... kaj pravi bios?! Ce ti bios
prepozna diske mi vse skupaj deluje zelo ... hm... science fiction. :)

Da bi bila masina prenova... naaa. Znanec ma Athlona, ki je dosti bolj
eksotika kar se tega tice, pa  dela...

Aja pa DOS hehe. Sformatiraj eno sistemsko disketo pa zbootaj. >;>>

In ko bos eml cajt daj un xls ki mi ga SO 5.1 noce odpret v kak acsii pa
mi poslji. ;))

Spletni pozdrav,

		Andraz - [Cyclist]
http://home.amis.net/ahvalica