[ LUGOS ] Problem z diski

David Bowman bowman na k2.net
Tor Jan 25 21:54:30 CET 2000

Kolegi, Tovarisi, dame in gospodje,

En problem mam :)

Racunalnik (brand spanking new) me malo zajebava, ko pride cas instalacije
Linuxa....

Mother: SoYo 6+VBA (slot 1)
Proc: preko S1 -> s370 adapterja Celeron 500, navit na 562
CD-R TEAC
DVD Toshiba
12gb Quantum 7200 HDD
8gm Quantum 5400 HDD
etc, itd (mrezne, modemi, SB....)

In kje je problem? Install od Linuxa ne najde diskov - ampak nobenega
( Lepo najde CD-RW, DVD (kar sem bil globoko presenecen), ko pa pride cas
zapisa na disk (oziroma particioniranja) pa se vse skupaj usuje. Razlog? "No
Hard Disk Drives Present" - oz. nekaj podobnega.
Aja, diski so na ATA-66 kontroleju.

Uredu. Prav. RH 6.1 ne dela. Bomo pa drugac probal. DLjam WinLinux2000.
Zazenem install (ej, ce se instalacija dogaja pod Winsi, in ce Winsi
prepoznajo vse, pol bi moral tud WinLinux laufat. Right?) WRONG. "Cannot
mount root file system". A jebi ga.

Windows 2000 - same shit, diffrent OS. "Please insert drivers for your HDD
drives" - erm.. KWA? Od kdaj se pa Winsi ukvarjajo z hardware-level nadzorom
nad diski? HUH?

Torej, prosim, razsvetlite me. A je mozno, da je masina "prenova"? To, da ma
Linux na WinTel masini problem bi se nekako razumel... ampak... da pa Win2k
ne delajo? AEIII? :)

HELP!

(Pizda, ful zvenim k pek... Noja, sicer pa... kam so sle moje zemlje?)

Bowman

Dodatne informacije o seznamu Starilist