[ LUGOS ] ATA 66

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Feb 25 16:43:57 CET 2000

Howdy!

On Thu, 24 Feb 2000, Andrej Andolsek wrote:

> other=/dev/hdc1
>         label=windows
>         alias=win
>         table=/dev/hdc
>         map-drive=0x80
>            to=0x81
>         map-drive=0x81
>            to=0x80
>
> Ne vem tocno kako si ti naslovi za diske sledijo 0x80 je najverjetneje 1.
> master, 0x81 je pa po moje kar naslednji disk ... to pa je provzaprov lahko 1.
> slave, 2. master ali 2. slave; tko si jaz razlagam no, lahko da se motim.

Tiste magicne cifre 0x80, 0x81 itd. so stevilke, s katerimi BIOSu
(interupt rutini 0x13) poves, kateri disk bi rad bral/pisal. Diski so v
spisek nalozeni ob bootanju. Zato ni mapiranje staticno (recimo 0x80 ==
IDE primary master). Ce imas recimo kaksen SCSI disk in v BIOSu
nastavis bootanje s SCSIja, bo SCSI disk z najmanjsim scsi ID-je postal
disk 0x80. Itd.

Premapiranje v LILOtu deluje po tem, ko BIOS naredi svoje mapiranje. Ce
imas torej bootanje recimo Ext,C,A bo disk 0x80 tisti ATA-66 (hde), 0x81
pa primary master (hda).

Seveda se pri vsakem sarjenju po BIOSu lahko mapiranje spremeni, v tem
primeru bo imel LILO probleme.

Peace!
  Mkx