[ LUGOS ] route (fwd)

Damjan Cvetko damjan.cvetko1 na guest.arnes.si
Pet Feb 25 15:42:58 CET 2000

Ja.. to resitev ze poznam...
Tako super vse dela.
Samo jaz bi rad brez tega.. Mislm takole..
CE pinga miz ene masine 10.0.x.1 (router masina za vsak manjsi net) se
lepo javi... (samo ni umesnega HOPA externega IPja 192.168.0.x)
Keer tako vem, da paket pride tako ali drugace do moje masine morm samo se
masini kekak povedat da paket "pobere" iz mreze in ga routa naprej..

HOW!?!

Okol unega route protokola pa zanimivo.. Samo fora je da nekateri na mrezi
nimajo linux boxov.. Samo polkna.. tisti bi pa tudi radi delali z
notranjimi neti..
Ena resitev je res, da vsak pri sebi pelo panise tisto route vrstico...
ali pa da se na glavnm routerju (192.168.0.1) zapise route za vsak subnet
posebaj.

Ce ima kdo se kaksno idejo.. danke..

-Z

Dodatne informacije o seznamu Starilist