[ LUGOS ] shell skripta CAPS 2 nocaps

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Feb 3 10:33:54 CET 2000

Howdy!

On Thu, 3 Feb 2000, Boštjan Müller [NEONATUS] wrote:

> A samo za direktorije je tako? Ker datoteke mi preimenuje bp. potem bi morla
> nekako imeti drug pravilo za direktorije - da ga premakne nekam drugam in nato
> preimenuje nazaj na njegovo lokacijo - tako da nebi pisal sam nase - samo v
> mojem error message-u mi ni rekel, da ga pise sam nase, temveč takole:
> dir1/dir2 canno move to /dir1/dir2/dir2   oz. nekaj podobnega.

Hja, ne vem, meni lepo preimenuje direktorije. Je pa res, da uporabljam
native linux mv, morda je tvoj cygnus environment bolj glupe sorte?

V principu mv deluje tako, da ce je zadnji argument ime direktorija, potem
vse prejsnje datoteke in direktorije prestavi v ta direktorij. Po drugi
strani pa pri meni lepo direktorij preimenuje, ce novega direktorija se
ni.

Ali imas morda kje drevo v smislu

.../AAA/BBB/bbb/.... ?

Potem ukaz

mv AAA/BBB AAA/bbb

poizkusa prestaviti direktorij BBB v BBB/bbb, kar pa seveda ne gre.

Morda bos moral direktorije vseeno preimenovati rocno ...

Peace!
  Mkx