[ LUGOS ] DVD and CSS (fwd)

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Čet Feb 3 10:38:19 CET 2000

----- Original Message -----
From: Jaka Mele <jack na lugos.si>

> pisite...
>
> lp, Jaka

Giants. If
> you feel supportive for easyLinux in this matter please send an email (or
> letter) to css-license na lmicp.com and state your point of view  (please
send us a
> copy at p.schenker na eit.de).

To ni resitev ampak predaja!!!

Bitka ki  se trenutno bojuje DeCSS vs. DVDCCA odloca o veliko vecjih zadevah
kot o ubogi
licenci. Ce DVDCCA podeli easyLinux.com licenco je samo easyLinux.com
upravicen do
izdelovanja predvajalnika in ne Linux skupnost.
easyLinux.com ocitno malce ribari v kalnem saj mi v bistvu nocemo DVD
predvajalnik ampak hocemo
prosti DVD predvajalnik. Vsak malce bolj zavzet Linuxas takoj vidi bistveno
razliko.

Gre tudi za to da DVDCCA zastopa vidike svojih podjetij da se globalno
svetvovno trzisce razdeli
na regije, zato da se DVD filmi lahko ze prodajajo v USA med tem ko
dozivljajo premiere v kinih
Evrope. Toliko o Ameriskih preispevkih v globalizacijo trzisca :p.
Mimogrede.. to je tudi tisto cesar se boji DVDCCA, da bi ob prihodu prostih
predvajalnikov
DVD industrija izgubila nadzor nad "regijami" in tocno zato se vrstijo tozbe
po vsem svetu. Spoh
se ne gre za zascito pred piratstvom.. kdo pa bo po V90 modemu vlekel dol
DVD film ?! V aziji
jih mimogrede ze na veliko kopirajo bit-by-bit (z enkripcijo vred).

Povzetek:
DVDCCA se bojuje za nadzor nad predvajanjem, ne pa kopiranjem kot zelijo
predstaviti!

Dodatne informacije o seznamu Starilist