[ LUGOS ] RTFM odgovori in skromno mnenje...

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Feb 20 16:54:58 CET 2000

Yo!

On Sun, 20 Feb 2000 tuxy na email.si wrote:

> Namesto da se zacetnikom pomaga se jih mocno napizdi ter spljuva "Kako da tega
> ne ves, to bi pa lahko vedel ipd..." Ljudje, pa to so ZACETNIKI, niso se rodili
> z izvorno kodo linuxa v mozganih tako kot nekateri med vami ki ocitno niso
> nikoli bili na zacetku.

Vsak človek je nekako nagnjen k temu, da išče bližnjice. Vsak bi rad čim
prej prišel do čim večje vsote denarja. Vsak bi si rad takoj kupil
Mercedes-a. Vsak bi si čez noč namestil Linux, postavil warez site in
100 botov namontiral na irc...

No in jaz NIKOMUR ne bom omogočil takšne bližnjice, bosega bom pejlal čez
temen gozd po poti posuti z ostrimi kamenjem in samo tako se bo česa
naučil in znal ceniti svoje in znanje drugih...

Jasno, če mi pa daš $$$$$$ ti pa povem za vse bližnjice pa sam ti vse
namestim in uredim...

<over and out>