[ LUGOS ] RTFM odgovori in skromno mnenje...

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Feb 20 16:42:03 CET 2000

Yo!

On Sun, 20 Feb 2000 tuxy na email.si wrote:

> Namesto da se zacetnikom pomaga se jih mocno napizdi ter spljuva "Kako da tega
> ne ves, to bi pa lahko vedel ipd..." Ljudje, pa to so ZACETNIKI, niso se rodili
> z izvorno kodo linuxa v mozganih tako kot nekateri med vami ki ocitno niso
> nikoli bili na zacetku.

Ne, jaz nikoli po nikomur ne pljuvam! Hočem pa ga PRISILITI k malo bolj
intuitivnemu pristopu reševanja problemov.

> Po eni strani ljudi na instal-festih prepricujete naj se odlocijo za linux ko
> pa se jim pojavi vprasanje pa #"$%%&!!!!!

Jaz nikoli. Nasprotno, nikomur, ki ni pripravljen prebrati vsaj 50% HOWTO
spisov, ne priporočam uporabe Linux-a. Tak človek naj še naprej uporablja
Windows okolje in naj svoje težave zaupa "profesionalnim" ekipam in jim
nato še mastno plača, zato da lahko dalje razvijajo svoje "bug-e"...

> Navodila so res v pomoc vendar se vseh ljudi ne da prepricati da bi jih brali
> in tako pac je..in pa kaksna pomoc je ce se neukega ki se ne ve kam obrniti
> ignorira????!!

Saj sem rekel, po moje bi bil že multimedijski CD preveč za takega
človeka. Po možnosti bi ga narobe vstavil v pogon... Linux NI za take
ljudi in nikoli ne bo!!!!!!

> Malo vec obzirnosti do novi uporabnikov bi bilo zelo v redu.
> Lahko pa bi se na lugosovi strani zacel delati web-tecaj za nove
> uporabnike..Vsak teden nova lekcija o necem, torej npr, 1 teden.- povezovanje
> na net, 2- teden - apache ipd.... Skupaj z listo za te tecaje.Well?

Ja nujno! Pa še sendvič pa 3k SIT dnevnice za vsakega participanta! Daj
lepo te prosim! Tečaj se začne ko prebereš VSEEEE HOWTO spise.

Po navadi tečaji za začetnike stanejo $$$$$$$$$$$ in s tem ko človek plača
lahko potem tudi nekaj pričakuje za ta denar!

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist