[ LUGOS ] kako odmontiram smbfs

Branko F. Gračner branko na edico.si
Čet Feb 3 09:46:56 CET 2000

> Mountal sem na linux en NT Server, in celo dopoldne na njega taral
datoteke.
> Kar naenkrat pa se je tar ustavil z errorjem in sedaj ne morem odmontirati
> smbfs. Umount mi pravi "device is busy" cdjanje v mountan direktorij mi
> javlja "Input/output error", prav tako mi kaze df. Nikakor ne uspem
> odmontirati taga diska, lsof pravi da tega direktorija nic ne uporablja,

ponavadi se to pojavlja z smbmountom verzije, ki je manjša od 2.0.6. vem, da
je neumno ampak tako pač je. smbmount 2.0.5 in nižji imajo takšne lastnosti,
da se po nekem določenem času kar lepo diskonektajo s smb serverja in potem
ko hočeš pisati v tisti dir, kjer je zmountan nek smb server, javijo I/0
error. če se je diskonekt zgodil med pisanjem na ta imenik, pa zadeve ne
moreš odmountat, ker je v uporabi. rešitev: nadgradi smbmount na 2.0.6

Pozdrav, Brane

Branko F. Gračner
<Branko na edico.si> www.edico.si
PGP Enc. Key: finger branko na edico.si