[ LUGOS ] kako odmontiram smbfs

simon.golicnik na energetika-lj.si simon.golicnik na energetika-lj.si
Čet Feb 3 09:25:21 CET 2000

Mountal sem na linux en NT Server, in celo dopoldne na njega taral datoteke.
Kar naenkrat pa se je tar ustavil z errorjem in sedaj ne morem odmontirati
smbfs. Umount mi pravi "device is busy" cdjanje v mountan direktorij mi
javlja "Input/output error", prav tako mi kaze df. Nikakor ne uspem
odmontirati taga diska, lsof pravi da tega direktorija nic ne uporablja,
poleg tega se mi je pa v rootu pojavil filet dsk, za katerega file pravi
da je  "x86 boot sector", ki ga do sedaj nisem videl na nobeni masini. Mi
lahko kdo svetuje kako bi resil problem brez da znova zazenem Linux ali NT.
Hvala
Simon

Dodatne informacije o seznamu Starilist