[ LUGOS ] Share serijskega porta cez mrezo

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pon Feb 14 01:07:13 CET 2000

On Sun, Feb 13, 2000 at 08:07:24PM +0100, Dejan Beznec wrote:

> Nisem cisto zastopil kaj ima pri tem veze telnet. Saj, ko se enkrat
> telnetas lahko itak direkt pises na port (ce imas seveda privilegije).
> Kako bi torej druga masina lahko dostopala do tega?
> A je to misljeno v smislu, da naredim en daemon, ki bere in pise
> serijski port, informacije pa prejema in pise na nek port (kot je recimo
> 80 za httpd).

Ja preko telneta je Gasper po mojem mislil tako, da bi se "telnetal"
na port, kjer laufa njegov programcek in bral/pisal.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Windows 2000  --  Are they related to WordStar 2000?

Dodatne informacije o seznamu Starilist