[ LUGOS ] Share serijskega porta cez mrezo

Dejan Beznec Dejan.Beznec na ijs.si
Ned Feb 13 20:07:24 CET 2000

Polz of the SBT wrote:

> Pomojem bi kar slo. Jaz bi se zadeve lotil tako, da
> bi napisal 1 programcek v C-ju, ki bi s fopen() odprl
> /dev/ttySX za rw, potem pa bi naredil 2 threada - 1 bi bral,
> en pa pisal s stdin / stdout.
>
> Na zalost ne vem, kako se izvede file locking - to naj pove nekdo
> drug - zadeva bi ga namrec rabila.
>
> No, potem, ko bi imel napisan ta programcek, bi ga dal
> v /etc/inetd.conf, serijski port pa bi uporabljal prek
> telneta.
>
> A to kaj pomaga ?
Ideja sicer ni slaba in po moje niti ne bi vzela toliko casa za
realizacijo. Je pa problem drugje. Zadevo bi rad uporabljal na podoben
nacin, kot se uporabljajo Linux tiskalniki iz Windows masin, preko
sambe.
Nisem cisto zastopil kaj ima pri tem veze telnet. Saj, ko se enkrat
telnetas lahko itak direkt pises na port (ce imas seveda privilegije).
Kako bi torej druga masina lahko dostopala do tega?
A je to misljeno v smislu, da naredim en daemon, ki bere in pise
serijski port, informacije pa prejema in pise na nek port (kot je recimo
80 za httpd).

	Lep pozdrav
		Dejan

Dodatne informacije o seznamu Starilist