[ LUGOS ] X okolje

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Feb 10 14:21:24 CET 2000

Howdy!

On Fri, 11 Feb 2000, Andy wrote:

> Instalirati moras XDM.

Huh. Kaj pa ce clovek pri instalaciji izbere recimo KDE workstation in
potem na sistemu tece kdm (ki se bolj ali manj pretvarja, da je xdm)?
Kljub temu, da tale kdm poslusa na 177/udp portu se na xdmcp ne odziva
(vsaj reflection X pri broadcastu nic ne najde), efekta ni. Ce X server
pozenem, tako da eksplicitno zahtevam povezavo z doticno RH6.1 masino, ni
nic od tega.

Bi pa raje uporabljal kdm, saj ima prav simpaticno urejeno izbiro WM in
podobno.

Peace!
  Mkx