[ LUGOS ] samba problem

Boštjan Müller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Čet Feb 10 13:53:24 CET 2000

Pozdravljeni!

Win masino poskusam povezati na Linux s sambo. Doma imam 2 linux masini in na
obeh tece samba. Ti dve masini tudi preko sambe vidita ena drugo - ena je
master in hkrati tudi gateway, druga pa pac workstation (utp povezava). Ker
imam trentno se laptop, ki bi ga rad povezal na eno od teh dveh masin, pa se tu
zacnejo problemi. Ce laptop povezem na eno od masin (na gateway) deluje vse v
redu (laptopu dodelim ip, ki ga ima drugace workstation). Ce pa povezem laptop
na workstation pa mi browsing ne deluje - v mrezni sosescini se mi sicer
prikaze samba server, vendar pa vsakic ko hocem po njem brskat zahteva geslo in
namesto da bi zahteval se username ima napisano \\NEONATUS\IPC$ in nat zahteva
geslo... kako naj ga prepricam, da bo zahteval tudi username oz da bo vedel s
katerim username-om sem  se prijavil, kot to ve gateway. Obe masini ganjata
isto verzijo sambe, obe masini imata skoraj itenticen smb.conf file - razlika
je le v tem, da ima ena nastavljen os = 33.

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
 RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist