[ LUGOS ] Minimalni pogoji-Instalacija RH 6.1

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Pet Feb 4 07:33:58 CET 2000

On Fri, 4 Feb 2000, natalia wrote:

> Po mojem, cetudi paketi redhat imajo oznako 386, niso vec primerni za
> sisteme ki ima manj kot vsaj 32 MB RAM in vsaj Pentium compatibilnost.  Z
> mojimi 64 RAM in 128 SWAP komaj uspem zadostiti GNOMA ali KDE. Ce zelis

Hm, ja... Na 32MB je poganjanje GNOMA + Enlightenment murder... Ker gre
takoj v swap... ;>

> No ce imas Slack ali Debian, pravijo da so najboljse, poskusi. V bistvu je
> kernel ki naredi Linux in vse ostalo je samo nekaj dodanega. Ravno zaradi
> 'default' kernela ima vecina probleme.

Hm, default kernel je za 'Corel Linux' type of users najboljse. Vse
compiled kot modul, samo tiste najnujnejse stvari so included (ext2, ELF,
etc).

Jaz ponavadi naredim `make mrproper`. Pa je potem kar ok...

David!
Windows 2k - I think that there's always a better way.

Dodatne informacije o seznamu Starilist