[ LUGOS ] Minimalni pogoji-Instalacija RH 6.1

natalia nataliabatic na ve.nettuno.it
Pet Feb 4 03:20:52 CET 2000

Ales Kosir wrote:

> Ali si _poskusil_? Ti je delovalo?
>
> Domnevam, da govoriš na pamet, ker glavna težava po mojih izkušnjah ni
> grafični ali znakovni način instalacijskega programa ampak program sam.
> Tudi v znakovnem načinu mi ni uspelo namestiti RH 6.1 v računalnik, ki
> je imel 12 MB RAM.
>
> Res je, da sem namestitev prekinil po enem dnevu čakanja, da se
> nameščanje paketov sploh začne. Ampak stanje se mi je zdelo brezupno.

Po mojem, cetudi paketi redhat imajo oznako 386, niso vec primerni za
sisteme ki ima manj kot vsaj 32 MB RAM in vsaj Pentium compatibilnost.  Z
mojimi 64 RAM in 128 SWAP komaj uspem zadostiti GNOMA ali KDE. Ce zelis
imeti Linux na tvojem racunalniku je mogoce bolje da se orientiras na
kaksno mini-distribucijo ki je bolj text orientirana odvisno kaj rabis.
Poskusi na freshmeat.net, obstajajo mini-distro (en flopy) ki lahko
delujejo tudi kot web server .
No ce imas Slack ali Debian, pravijo da so najboljse, poskusi. V bistvu je
kernel ki naredi Linux in vse ostalo je samo nekaj dodanega. Ravno zaradi
'default' kernela ima vecina probleme.

Pozdrav,
Natalia

Dodatne informacije o seznamu Starilist