[ LUGOS ] RTFM odgovori in skromno mnenje...

Jure Koren jure na gimp.thz.net
Tor Feb 22 23:57:09 CET 2000

On Mon, Feb 21, 2000 at 05:08:09AM +0100, Marjan Potrc wrote:
> faq-ih.
>
> Domnevam, da je želja večine, da se uporaba Linuxa širi in da se širi krog
> aktivnih ljubiteljev.
>
> Dvomim, da je želja večine, da se v javnih debatah pojavljajo le primerno
> strokovno podkovani znalci, ki jih že obstoječa sredina sprejema in jih
> priznava ter ne odgovarja žolčno na vprašanja, za katera ima marsikdo
> odgovor v malem prstu, mnogi pa se še niso dokopali tako daleč.
>
> Zdi se mi, da je potrebno razvajene pristaše Microsoftovih polizdelkov,
> glede kvalitete in stabilnosti, pridobivati, ne pa odganjati z nestrpnostjo.

> [...]

Jaz sem preklemansko ZA. Pripravljen sem tudi sodelovat, ampak gledat
kako se "internet mi ne dela" konca v 30 mailih, to pa ne.

A se to lahko organizira?

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist