[ LUGOS ] RTFM odgovori in skromno mnenje...

Marjan Potrc mapotrc na insert.si
Pon Feb 21 05:08:09 CET 2000

> Potem je ta lista jalova, kajti za vsako tezavo je resitev v howtojih in
faq-ih.

Domnevam, da je želja večine, da se uporaba Linuxa širi in da se širi krog
aktivnih ljubiteljev.

Dvomim, da je želja večine, da se v javnih debatah pojavljajo le primerno
strokovno podkovani znalci, ki jih že obstoječa sredina sprejema in jih
priznava ter ne odgovarja žolčno na vprašanja, za katera ima marsikdo
odgovor v malem prstu, mnogi pa se še niso dokopali tako daleč.

Zdi se mi, da je potrebno razvajene pristaše Microsoftovih polizdelkov,
glede kvalitete in stabilnosti, pridobivati, ne pa odganjati z nestrpnostjo.

Če naj bo krog tistih, ki javno debatirajo, omejen na to, da že imajo
primerno znanje, po merilih starih mačkov, potem se mi zdi, da to vodi v
ozko zapiranje in ni prav nič vzpodbudno za širjenje Linuxa.

Je morda rešitev v lugos-začetnik (ali lugos-diletant ali lugos-pripravnik
itd)?

Dodatne informacije o seznamu Starilist