[ LUGOS ] netscape

jernej horvat j na kid.kibla.org
Pon Feb 28 20:24:30 CET 2000

<Dejan.Beznec na ijs.si> @ Mon, 28 Feb 2000 - 15:25 >Re: [ LUGOS ] netscape<

> Sam sem zadevo resil tako, da sem nastavil tako, da naj isce adreso
> najprej v /etc/hosts in sele nato preko DNS. V /etc/hosts pa sem dodal
> home.netscape.com in njegovo cifro. Tako takoj ugotovi, da site ni
> dosegljiv.

Jaz sem ob prvem zagonu in iskanju home.netscape.com.... pritistnil STOP
ter nato "popravil" v blank.page.

Kaj pa ce se IP od home.netscape.com spremeni in bos kaj rabil iz njega ?
Lahko da web naslov od home.netscape.com "cikla" (to naredis tako da fqdn
das vec razlicnih IPjev v bindu).

Stvar popravis tudi tako da uporabis lokalni cache-only nameserver...kar
tako ali tako priporocam.
--
               > All the standard disclaimers apply. <

                  Join Slovenia RC5/DES/CSC team: