[ LUGOS ] netscape

Dejan Beznec Dejan.Beznec na ijs.si
Pon Feb 28 15:25:29 CET 2000

Mitja Zabukovec wrote:

> On Sun, 27 Feb 2000, you wrote:
> Zivjo,
>
> imam nastavljen blank page, pa ni zaradi tega nic bolje.
> ce ga pozenem s kaksno stranjo na localhostu najde localhosta takoj,
> potem pa pise waiting for reply celo vecnost, preden odpre stran. ( web server
> mi laufa in kfm ( KDE file manager in browser ) jo odpre takoj )
> Ce sem priklopljen na internet jo tudi netscape odpre takoj.
Tudi jaz sem imel ta problem. Ce se prav spomnim, je bilo povezano s
tem, da je netscape iskal svoj home site (isce ga ne glede na to, ce
imas blank page ali ne) preko DNSa, kateri pa seveda offline ni
dosegljiv.
Sam sem zadevo resil tako, da sem nastavil tako, da naj isce adreso
najprej v /etc/hosts in sele nato preko DNS. V /etc/hosts pa sem dodal
home.netscape.com in njegovo cifro. Tako takoj ugotovi, da site ni
dosegljiv.

	Lep pozdrav
		Dejan

Dodatne informacije o seznamu Starilist