[ LUGOS ] RTFM

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Feb 20 02:03:45 CET 2000

Yo!

On Sun, 20 Feb 2000, Andrej Komelj wrote:

> Je komu od vas "vsevedov" mogoce kdaj prislo na misel, da ste s
> svojimi sporocili v stilu RTFM (Read The Fucking Manual) bolj nadlezni
> kot nek novinec, ki postavi vprasanje: "Zakaj mi PPP ne deluje?"
>
> "Zakaj mi PPP ne deluje?" je eno samo sporocilo, ki se ponovi najvec
> enkrat na teden. Potem pa vedno eni in isti posiljate >> RTFM <<.
> Koncni izkupicek je 1 newbie vs. 10 starih mackov v krizi srednjih
> let, ki ponavljajo eno in isto... Preberi to, preberi tisto... Ko sem
> bil jaz toliko star kot ti, sem prebral vse HOWTO-je pa vso izvorno
> [...]

To tako mora bit! Sej najprej nekdo nekaj bedastega vprasa, potem se vsuje
10 odgovorov RTFM nato pa na teh 10 pade 10 replik variante "Nehajte ze
bentit!". No ti prides v ta tretji svezenj in zato nisi nic boljsi od
drugih :) Je pa tako, da ce zadevo ignoriras je slabo, se slabse pa je ce
nekomu takoj vse na pladnju serviras...

Vsekakor je pa dobro da se taka sprocila pojavljajo na listi...

Pa se tole ti povem. Jaz preberem tista sporocila ki me zanimajo in tista
ki me razlezijo, ostalo ignoriram. Lahko recem da preberem 50% sporocil...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist