[ LUGOS ] RTFM

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Ned Feb 20 01:03:24 CET 2000

Je komu od vas "vsevedov" mogoce kdaj prislo na misel, da ste s
svojimi sporocili v stilu RTFM (Read The Fucking Manual) bolj nadlezni
kot nek novinec, ki postavi vprasanje: "Zakaj mi PPP ne deluje?"

"Zakaj mi PPP ne deluje?" je eno samo sporocilo, ki se ponovi najvec
enkrat na teden. Potem pa vedno eni in isti posiljate >> RTFM <<.
Koncni izkupicek je 1 newbie vs. 10 starih mackov v krizi srednjih
let, ki ponavljajo eno in isto... Preberi to, preberi tisto... Ko sem
bil jaz toliko star kot ti, sem prebral vse HOWTO-je pa vso izvorno
kodo povrhu... Ko smo bili mi mladi, nismo kar tako sprasevali
vsepovprek. Mi smo spostovali starejse in si jim nismo upali skakati v
besedo (mailing listo).

Skratka, eno sporocilo (PPP) se da ignorirati, desetih (RTFM) pa ne
vec.

*sigh*

--
Andrej.