[ LUGOS ] 3D grafika

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pon Feb 7 11:35:56 CET 2000

Yo!

On Mon, 7 Feb 2000, Tha MASTER wrote:

> Ce te v resnici zanima OpenGL podpora, ti svetujem G400.
> Driver je sicer se vedno precej buggy, ampak deluje in je iz meseca v mesec
> boljsi. Slika je taka, da se Voodooji skrijejo, hitrost je zadovoljiva,
> driver je odprt in (za razliko od NVidie) so zunaj specifikacije cipa.

Nekaj cajta sem imel Matrox G200 in takrat ni bilo neke blazne podpore pod
Linux-om se vec, tudi pod WinXXX je bil samo neki wrapper oz D3D na
OpenGL (kar se igranja tice). Vceraj sem malo brskal po Matrox-ovem site-u
in nisem nasel vec tega wrapperja. A so zdaj naredili ze normalen OpenGL
driver?

Btw originalni mail na to temo sploh ni bil misljen za na LISTO :) nekako
po spletu cudnih okoliscin se je znasel na njej :)

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist