[ LUGOS ] 3D grafika

Tha MASTER polz na writeme.com
Pon Feb 7 09:57:11 CET 2000

> Ker delas v rac. firmi sm se obrnu nate. Kiro 3D kartico mi svetijes.
> Rabu bi jo za oboje se prau za CAD/CAM in pa za spilat. Vsekakor more met
> dobro OpenGL in pa Glide podporo (ne da bo uporablala ksn D3D wrapper).

HAHahhhahhhahhhahhahahaahaahhaahahaahahahhaaaAAAAA!!!!!!!!!
Zakaj tale zlobni smeh ? Glide.
Glide je nekaj, kar so si izmislili pri 3Dfx, zato ga podpirajo samo njihove
kartice.

Ce te v resnici zanima OpenGL podpora, ti svetujem G400.
Driver je sicer se vedno precej buggy, ampak deluje in je iz meseca v mesec
boljsi. Slika je taka, da se Voodooji skrijejo, hitrost je zadovoljiva,
driver je odprt in (za razliko od NVidie) so zunaj specifikacije cipa.

Poleg tega bos pod Linuxom tezko nasel graficno, ki bi kaj delala
prek D3D wrapperja.

To je to. upam, da pomaga.

Dodatne informacije o seznamu Starilist