[ LUGOS ] SB, stroki cesna, eksorcizem in podobno

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Ned Feb 13 03:32:13 CET 2000

> In ko imam ravno lepo odprto kisto, sem sel gledat moj SB - nima jumperjev
> za IRQje ... je pa PnP. S pnpdumpom in isapnp mi pa sploh ni bilo treba
> delat.
>
> Heh, a je slucajno mozno, da je se kje zapisano, da je bil notri notranji
> modem z IRQ 5 in da zato misli, da se IRQji tepejo...? :-|

torej probi stvari nastelat s pnputils...
mislim ce imas pnp in ga ne nastelas nikoli ne ves kaj tocno se bo zgodilo in
kaj bo kje...

Lep pozdrav
Andraz Tori a.k.a. MinMax of Septic Productions

Dodatne informacije o seznamu Starilist