[ LUGOS ] SB, stroki cesna, eksorcizem in podobno

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Ned Feb 13 19:16:17 CET 2000

Zivjo,

od danes imam tezave z zvocno kartico (SB 32). Malo sem saril po kisti,
dodal se en modem (poleg isdn vmesnika), ampak ker ni delalo, sem ga
odstranil (tepli so se IRQji, modemu sem dal irq5, ki ga ima tudi
SB). Ampak vzpostavil sme prvotno stanje, modem sem dal ven.
Po bootanju me je cakalo neprijento presenecenje - SB ni delal. Skurjen
ni, dela glasba iz CDja cez SB. Ampak zvocnih datotek ne morem poslusat
(ne, ni kanal od zvoka na minimumu :)) - to velja samo za Slack, ker v RH
dela OK, v Windoze tudi. :(
Kako se kazejo simptomi ... xmms ne da nic od sebe, mpg123 pa se dela,
kot da igra, slisi se pa prav nic (in nisem tako blond, da bi si kanal od
zvoka dal cisto potiho, preverjeno z aumix :).

No, kernel sem se enkrat prevedel, tokrat je SB driver v modulu.

dmesg pravi tole:
Sound: DMA (output) timed out - IRQ/DRQ config error?
Soundblaster audio driver Copyright (C) by Hannu Savolainen 1993-1996
sb_card: I/O, IRQ, and DMA are mandatory
Soundblaster audio driver Copyright (C) by Hannu Savolainen 1993-1996
SB 4.13 detected OK (220)
sb: Interrupt test on IRQ5 failed - Probable IRQ conflict

Zanimivo ... dela dve leti OK, zdaj ma pa IRQ konflikt. 8-| In ce ma Slack
te tezave, bi jih moral meti RH tudi ... in windoze.

In ko imam ravno lepo odprto kisto, sem sel gledat moj SB - nima jumperjev
za IRQje ... je pa PnP. S pnpdumpom in isapnp mi pa sploh ni bilo treba
delat.

Heh, a je slucajno mozno, da je se kje zapisano, da je bil notri notranji
modem z IRQ 5 in da zato misli, da se IRQji tepejo...? :-|

--
Spletni pozdrav,

		Andraz - '|Cyc|'
    I've got an inferiority complex, but it's not a very good one.

Dodatne informacije o seznamu Starilist