RTFM! (was: Re: [ LUGOS ] Se en problem z povezavo na internet)

Jure Poljssak jure.poljsak na siol.net
Sob Feb 19 15:57:31 CET 2000

Probaj kak IP ki ima stevilke namesto crk...... ce ti bojo stevilke delale
potem moras nastimati DNS server .......

probaj naprimer 193.2.144.122 pa povej ce ti dela :)

lep pozdrav,
Jure

----- Original Message -----
From: Borut Mrak <borut.mrak na ijs.si>
To: <lugos-list na lugos.si>
Sent: Saturday, February 19, 2000 9:14 AM
Subject: RTFM! (was: Re: [ LUGOS ] Se en problem z povezavo na internet)

sicer se mi modem pravilno prikljuci na internet kar se tudi vidi, ko tece
cas in ce dvignes slusalko od telefona cujes modem. Moja tezava pa je da
ceprav je modem prikljucen na internet ne morem brskati s netscapom ker
katerokoli stran vpisem mi napise da je ne najde kod da netscape ne ve da
sem na internetu, kako to popravim imama RH 6.1

> To pise v PPP-HOWTO-ju. Definitvno ze pri navodilih za nastavljanje,
> ce pa bi kdo spregledal tam (Doh!) pa tudi v troubleshooting poglavju.
>
> A kdo sploh prebere kaj preden posta na listo?!?!
>
> lp,
>
> --
> Borut
> borut.mrak na ijs.si
> APPLE: Arrogance Produces Profit-Losing Entity

Dodatne informacije o seznamu Starilist