RTFM! (was: Re: [ LUGOS ] Se en problem z povezavo na internet)

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sob Feb 19 09:14:26 CET 2000

On Fri, Feb 18, 2000 at 10:25:33PM +0100, Alen Loncaric wrote:
> Zrihtu sem si modem usr 33.600 v KDE-ju in sicer z kPPP programckom in sicer se mi modem pravilno prikljuci na internet kar se tudi vidi, ko tece cas in ce dvignes slusalko od telefona cujes modem. Moja tezava pa je da ceprav je modem prikljucen na internet ne morem brskati s netscapom ker katerokoli stran vpisem mi napise da je ne najde kod da netscape ne ve da sem na internetu, kako to popravim imama RH 6.1

To pise v PPP-HOWTO-ju. Definitvno ze pri navodilih za nastavljanje,
ce pa bi kdo spregledal tam (Doh!) pa tudi v troubleshooting poglavju.

A kdo sploh prebere kaj preden posta na listo?!?!

Borut
borut.mrak na ijs.si
APPLE: Arrogance Produces Profit-Losing Entity

Dodatne informacije o seznamu Starilist