[ LUGOS ] shell skripta CAPS 2 nocaps

Boštjan Müller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Čet Feb 3 17:46:17 CET 2000

* On 03-02-00 at 17:10 Branko F. Gračner (branko na edico.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+

> samo primerček :)
>

> D:\Personal>mkdir KrNeKi
>
> D:\Personal>move KrNeKi krneki
> The process cannot access the file because
> it is being used by another process.
>
> mislim, da pove, da ne moreš preimenovat imenika samega vase. za winse je
> KrNekI == krneki ... to je že nekdo pred mano povedal
>
> Brane
+----and here the quote ends----+
Odgovor prvemu cygnus je bolj glupe sorte...
Odgovor & vprasanje drugemu - pri meni na win masini v cygnus okolju ne morem
kreirati dveh datotek z enakima imenoma (razlika le v capsih - KrNeki in krneki
ne morem narediti), vendar pa mi skripta vse datoteke lepo preimenuje - ne
preimenuje pa direktorijev. In to mi ne gre v glavo ker kolikor je meni znano
winsi enako obravnavajo tako direktorije kot datoteke - pa je skripta datoteke
vseeno vse spremenila v male črke, direktorijev pa ne...

Tako, da tudi primer, ki si ga napisal zgoraj - kot prvo NE uporabljam win
toolsov ampak orodja, ki pridejo poleg cygnus okolja - se pravi linux porte gnu
toolsev, ki pa v cygnus bash-u razlikujejo male od velikih crk (vsaj kar se
tice tab completion-a...)

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
 RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist