[ LUGOS ] shell skripta CAPS 2 nocaps

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Čet Feb 3 12:41:49 CET 2000

Yo!

On Thu, 3 Feb 2000, Branko F. Gračner wrote:

> samo primerček :)
>
> D:\Personal>mkdir KrNeKi
>
> D:\Personal>move KrNeKi krneki
> The process cannot access the file because
> it is being used by another process.
>
> mislim, da pove, da ne moreš preimenovat imenika samega vase. za winse je
> KrNekI == krneki ... to je že nekdo pred mano povedal

Ja, jaz sem to povedal. Pa še tole za Metoda Koželja. Problem je v FatXXX
in ne v mv programu. Si kdaj probal premakniti direktorij XXXxxx v xxxXXX
in to na SAMBA share-u od WinXXX ali pa na FatXXX particiji mountani na
Linux sistem? Jaz imam cel kup takšnih in drugačnih skript, ki v tem
primeru odpovejo ravno zaradi tega...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist