[ LUGOS ] Fwd: Linux: finger, w, who, ......

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pet Feb 18 14:23:51 CET 2000

Zivjo!

Ker nimam veliko izkusenj z wtmp in utmp bi prosil, ce lahko Alesu pomaga
kdo izmed vas :-).

lp,
Rok.

From: Ales Smrdel <aless na nikita.fri.uni-lj.si>

Zivijo!

Oprosti da te motim, (upam da se me se spomnis, instaliral si glade
nekje v kleti), vendar imam en problem, ki ga ne znam resiti. Zadnjih
nekaj dni (cca. 2, 3) mi ne dela finger, w, who, last, ..., torej z
wtmp in utmp povezani programi. Ce sem prijavljen in napisem finger
javi, da ni nihce prilogiran, isto velja tudi za ostale ukaze, last
pa izpise samo zadnjih nekaj ftp prijav. Ob logiranju uporabnika se
tako utmp kot tudi wtmp povecata, vendar kaze, kot da programi tega
ne znajo prebrati. Stari wtmp (wtmp.1) se prebere normalno z ukazom
last -f wtmp.1. Ali morda ves kaj je narobe in ali lahko predlagas
kaksen popravek. Sam se prav nic ne spomnim, da bi kaj instaliral ali
pocel kaj takega, kar bi lahko povzrocilo taksno zmesnjavo.
Tudi kaksen koristen URL bi prisel prav, saj na FAQ-ih nisem nicesar
nasel.