[ LUGOS ] IDE sistemski disk + SCSI user disk

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Feb 18 15:12:56 CET 2000

Howdy!

On Fri, 18 Feb 2000, Ales Bardorfer wrote:

> Ce se ne motim, se odlika SCSI diskov pokaze pri vec socasnih zahtevah
> po dostopu do razlicnih delov diska (tipicno so to user filetki).

To je odvisno od driverja, kontrolerja in konkretnega diska.
'racunalnisko' se temu rece 'Tagged Queueing', vendar pa tega ne podpirajo
vsi diski. Tudi globina vrste ni pri vseh diskih enaka. Vsekakor moras
malo bolj temeljito pogledat, kaksna kombinacija HW in SW ti bo to res
omogocala.

> Iz tega bi jaz sklepal, da bi bilo za server smiselno uporabiti IDE disk
> na katerem bi bile / /boot /var /usr in podobne particije, za /home pa
> bi uporabil SCSI disk ali celo dva.

Hja, ce poganjas le malo programov, potem res lahko das /usr na IDE disk.

> Ce boot traja malo dlje, in ce aplikacije, ki bi jih prikazoval preko
> X-ov na drugih masinah, tecejo malo pocasneje tako ali tako ni
> relevantno.

Saj hitrost izvajanja aplikacij ni razlicna. Le start-up cas je *lahko* z
uporabo SCSI diskovja in pri veliko socasnega I/O krajsi. Ni pa nujno.

> Ali je smiselno kombinirati IDE/SCSI, ali ne? Kaksne so vase izkusnje?

Hja, ce se ze skesiras za tako masino, potem si lahko privoscis tudi dva
SCSI diska namesto enega SCSI in enega IDE. Razlika bi bila okoli 50kSIT
( pri tem, da je mehanika IDE diska enaka mehaniki SCSI; SCSI diski so
dostikrat tudi mehansko nekaj boljsi).

Peace!
  Mkx