[ LUGOS ] obdelava outputa

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sre Feb 2 17:28:45 CET 2000

Yo!

On Wed, 2 Feb 2000, Branko F. Gračner wrote:

> dodeljuje dinamično, je ip lahko zelo različen in mi grepanje in cutascapeInje ne
> pomaga kaj dosti. moje vprašanje je, kako bi iz vrstice
>
>           inet addr:192.168.200.56  Bcast:192.168.2.255  Mask:255.255.255.0
>
> izrezal vse med "addr:" in " Bcast"

Da se s sed in cut. S sed mu poveš v katiro vrstico naj se postavi (če se
ne motim se število vrstic ne spreminja, če ne dodajaš kaj novega), cut-u
pa poveš naj bo column delimiter <space> in naj vzame drugi column. Nato
še enkrat uporabič cut da odrežeš "addr:"

Kaj bolj preprostega mi sedaj ne pade na pamet...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist