[ LUGOS ] Minimalni pogoji-Instalacija RH 6.1

Ales Kosir ales.kosir na hermes.si
Sre Feb 2 17:24:40 CET 2000

> RedHat 6.1 ni za take masine. Na masini z 8Mb RAMa Xi ne bodo dobro tekli.
> Svetujem ti, da poskusis s Slackwareom ali Debianom.

Takole: RH6.0 se brez težav namesti na 386/25 MHz z 8 MB RAM. X tečejo
brez težav. Seveda ne smeš biti razsipen s procesi in okni, uporabiti
moraš kakšno skromno namizje, denimo blackbox. Na KDE in podobne
velikane pozabi. Za terminal z okni X pa je tak sistem čisto primeren.

RH6.1 po mojih izkušnjah potrebuje za namestitev 16 MB RAM. Ko ga
namestiš, pa preverjeno teče tudi na 12 MB. Morda celo na 8 MB, a tega
nisem poskusil.

Namestitveni program za RH6.1 je postal močno močno požrešen. Sistem
sam pa ostaja zelo podoben 6.0.

> V glavnem RH ni za take uboge masine.

V glavnem moraš vedeti, da čudeži niso mogoči ne glede na to, katero
distribucijo uporabiš. ©ibkejši stroji počepnejo zaradi namestitvenega
programa, ne zaradi sistema.

Lep pozdrav,
Aleš

Dodatne informacije o seznamu Starilist