[ LUGOS ] Minimalni pogoji-Instalacija RH 6.1

Tha MASTER polz na writeme.com
Sre Feb 2 10:13:59 CET 2000

> Red Hat 6.1 sem skusal instalirati pri minimalnih pogojih, in sicer sem
> uporabil racunalnik 486, 100MHz, 8Mb RAM, 850 Mb HD; vendar stvar ne
> deluje.
RedHat 6.1 ni za take masine. Na masini z 8Mb RAMa Xi ne bodo dobro tekli.
Svetujem ti, da poskusis s Slackwareom ali Debianom.

> Minimalne potrebe za zaganjanje RH 6.1 pa navajajo racunalnik s
> procesorjem 386 ali mocnejsim in 516kB RAM-a.
Poganjal bi ze mogoce lahko na tem, instalacija pa bi bolj tezko potekla.
To so namrec minimalne zahteve za poganjanje kernela, kar v najboljsem
primeru pomeni, da ti bo swap stalno delal, v najslabsem (verjetnejsem)
primeru pa se ti bo zadeva sesula.
> Install exited abnormally -- received signal 7
Signal 7 bi lahko pomenil tudi slab hardware.

V glavnem RH ni za take uboge masine.

Dodatne informacije o seznamu Starilist