[ LUGOS ] josh SMBja

Edi Suc e na ed0.net
Čet Feb 10 01:16:37 CET 2000

On Wed, 9 Feb 2000, jernej horvat wrote:

> Koliko sem razumel tvoje sporocilo imas na linux pripeti dva
> fizicno razlicna  omrezja z windows racunalniki. Vsako ima svojo
> "workgroup". Rad bi se povezoval med windows racunalniki iz razlicnih
> delovnih skupin.
> Ker pa imas vmes ip maskarado ti to ne bo uspelo.

Tudi to se da resiti. Jest tukaj v bloku imam dva subneta:

- 192.168.100.0/23
- 193.2.111.224/27

Na samba serverju sem nastimal poleg maskerade se tole:
ipchains -A forward -j ACCEPT -s 192.168.100.0/23 -d 193.2.111.224/27
ipchains -A forward -s 193.2.111.224/27 -j ACCEPT

Ter vsem racunalnikom v mrezi rekel, da je GW ta masina, ki se gre server
(tudi onim, ki so v subnetu 193.2.111.224/27, pa ceprav imamo ruter).

S tem sem omogocil, da se vsi racunalniki med sabo normalno vidijo (v vseh
pogledih). Je pa res, da browse liste  trenutno se malo slabo delujejo.
Sumim to, da ima folk instaliran NetBUI (alkajjezetistiprotokol) in si Win
masine kar nekaj med sabo dogovarjajo mimo Wins serverja, ki je ta linux.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine

mailto:e na ed0.net