[ LUGOS ] josh SMBja

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Čet Feb 10 00:08:52 CET 2000

On Wed, 9 Feb 2000, jernej horvat wrote:

> Dve "workgroup" ? Hmm...pozeni dve smbd ? Vsaka s svojim smb.conf.
>
> morda bi stvar resil kaksen "domain controler".

Tudi za povezovanje dveh workgroup je kar nekaj napisanega... :)

BROWSING.txt in pa BROWSING-Config.txt

Naceloma se to resi vse z WINS serverjem. Na celi mrezi postavis en WINS
server in vsem klientom poves da je tisti server WINS server...

Pa so vsi srecni...

> Koliko sem razumel tvoje sporocilo imas na linux pripeti dva
> fizicno razlicna  omrezja z windows racunalniki. Vsako ima svojo
> "workgroup". Rad bi se povezoval med windows racunalniki iz razlicnih
> delovnih skupin.
> Ker pa imas vmes ip maskarado ti to ne bo uspelo.

To smo pa ze debatirali... :)

David!
Windows 95 - The ultimate disk swapper program.

Dodatne informacije o seznamu Starilist