[ LUGOS ] deljenje datotek

Tha MASTER polz na writeme.com
Sob Feb 5 21:38:55 CET 2000

> Zadeva na linux-u dela, vendar sem hotel datoteko prenesti z linux-a na M$
> Win
> sistem, kjer pa ta postopek zal ne deluje :(
Ce rabis samo prenasanje datotek, lahko uporabis kermit
in programcke, ki se jih dobi zraven HP48G in ti v
WIN dajo graficno okolje za prenos file-ov.

Lahko pa tudi na WIN masini uporabis kak terminal emulator
(OK, kak DOBER terminal emulator, se iz casov BBSov, ne
pa hyperterm, ki je blago receno ubog) in na Linux
kisti nastimas getty na serijca, ali pa celo na obeh straneh
uporabis terminal emulatorja in potem file preneses.

V glavnem je prenasanje file-ov na disketah med dvema masinama, med
katerima lahko povleces kabel, neumno.

Dodatne informacije o seznamu Starilist