[ LUGOS ] deljenje datotek

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Sob Feb 5 21:14:58 CET 2000

On Sat, Feb 05, 2000 at 08:37:26PM +0100, Boštjan Müller [NEONATUS] wrote:

> Zadeva na linux-u dela, vendar sem hotel datoteko prenesti z linux-a na M$ Win
> sistem, kjer pa ta postopek zal ne deluje :(
> Laptop je tudi ravno dovolj defekten, da mi preko paralelca ne uspe niti
> plip povezava, ki na drugem starejem laptopu deluje odlicno.

Ce ti dela laplink z preko pararelnega porta, bi ti moral tudi plip
ce ga znas usposobiti, drugace pa serijska povezava, se vedno bo hitrejsi od
prekladanjka disket.

> Obstaja morda se kaka druga varianta (na laptopu imam sicer instalirano cygwin
> okolje, vendar mi cat file1 file2 > novfile vedno naredi le datoteko veliko
> tocno 1261 byte-ov.

copy od DOS-a, zna tudi zdruzevati datoteke

--
 E-mail: David Ipavec <davidi na flux.fe.uni-lj.si>
PGP key: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/pgpkey

Dodatne informacije o seznamu Starilist