[ LUGOS ] josh SMBja

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Sre Feb 9 18:16:27 CET 2000

Men iz tega tvojega ni nic jasno, ampak prej mi povej, ce imas na VSEH masinah
vpisan wins ??
Tudi tiste, ki so kao na vidnem segmentu, morajo imeti wins vpisan, da lahko
potem samba vpise v wins.dat ime masine in IP, ter nato tiste maskirane masine
vedo, z katerim ipjem morajo kaj poceti.

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist