[ LUGOS ] josh SMBja

Damjan Cvetko damjan.cvetko1 na guest.arnes.si
Sre Feb 9 18:03:45 CET 2000

Okes.. mam tkole..
Linux masino.
Na ETH1 je mreza polkn (za MASQ), na ETH0 je ena win masina.
Na LiNUX gajbi je SMBD ki je v master WORKGROUPe na kateri so win amsine
na ETH1.
Master druge WORKGROUPe je una ena win masina na ETH0.
Ko se zadeve mal posyncajo je rezultat sledec.
Win masina na ETH0 vidi vse masine ampak lahko dostopa samo do glavne
(linux.. jasno ker so pac ostale za MASQjem in router daje interni (fals)
IP)
masine na ETH1 pa sicer vidijo workgroupo ampak ko jo poklikam zadeva
rukne ven da je ne more odpret. Ce grem manualno iskat masino (search for
compooter) al po IPju al pa po NetBIOS nejmu deluje.

Za foro sem kasnej probal dat vse masine v isto groupo in vse noraml dela
(pac tok kot more.. una na ETH0 sevedno ne more dostopat na ETH1 network).
Zdej me pa zanima... A sem jaz kaj pozabu na SMBDju al so Polkna neumna in
nse posiljajo infota...

Aja.. Medtem ko je laufal SMBD (pravzaprav NMBD) sem malo gledal po
njegovih runtime fiajlih. Browse.dat (kjer shranjuje "network
neighbourhood) ima info o workgroupi na ETH1 in vseh masinah, in info o
workgroupi na ETH0 (torej ime gorupe in master) nima pa nikakrsnih
podatkov o masinah na tej WG.

Help needink baadly... Ma kdo kksna priporocila o tem.. al pa wsaj kksne
EXPERT howtoje..

Aja.. mogoce morm dodat da sem na SMBDju ukopu tud WINS server, Domain
amster in sve mogoce se...

-Z

Dodatne informacije o seznamu Starilist