[ LUGOS ] Sound problem

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Sre Feb 2 12:24:27 CET 2000

Zivjo Saso.

----- Original Message -----
From: Saso Pernat <saso.pernat na uni-mb.si>

> Na domacem rac. mi nikakor ne uspe spravit v uporabo zvocne kartice, ker
> je ob nalaganju sistem sploh ne prepozna. Pod Win98 pa deluje vse BP.

Pozeni "lspci" in le ta bi ti moral izpisati med drugim tudi tvojo zvocno
kartico.
(ce ukaz ne deluje namesti pciutil: "rpm -i
/mnt/cdrom/RedHat/RPMS/pciutil*.rpm")

> Aja, uporabljam Creative Sound Blaster PCI 64.

Gonilnik ki ji ustreza se imenuje ES1371 ali manj verjetno ES1370, "lspci"
ti bo povedal kateri
gonilnik uporabi :-).
Najbrz bos moral v /etc/conf.modules vpisati "alias sound es1371" ali "alias
sound es1370".

Drugace pa imho pod RedHatom obstaja program "soundsetup" ali nekaj
podobnega, ki
sam naredi vse potrebne korake za namestitev zvocne kartice.

Dodatne informacije o seznamu Starilist